Vrijdag besloot de lossingscommissie om in plaats van Weert te kiezen voor Boxtel als lossingsstation.
Zaterdag morgen leek het hier wel redelijk maar op de vlieglijn klopte het nog lang niet.
De regen zone trok van noord naar zuid en het duurde tot 5 voor 2 totdat Boxtel eindelijk los kon.
In de vereniging 115 duiven voor de wedstrijd. Voornamelijk oude duivinnen op een jong.
Die duivinnen wilden wel naar huis,de late lossing zorgde voor extra motivatie.
Dat de eerste duiven toch nog 1300 konden vliegen hadden de meeste liefhebbers niet verwacht met de straffe NW wind.
Verder Friesland in was dat begrijpelijk niet mogelijk, dus de vroegste duiven in deze regio.
Eerste en derde vandaag Albert Timmerman en Harm van Sluis op plaats 2.
Super gevlogen door Erik Jongman op de plaatsen 4,6,11 en 35 met 4 duiven mee en opnieuw zijn 587 duivin als eerste in de klok.
In de stand navlucht staat Erik Jongman op plaats 1 , zowel onaangewezen als aangewezen.
De beste navlucht duif is de 3-1556587 ook van Erik.
Uitslag Wedvlucht
0419 DE KOERIER STEENWIJK
0419 DE KOERIER STEENWIJK
K36 Boxtel 05-09-2015 Los:13.55 Deelnemers:9 Duiven:115
Weer: WNW4
Weer: WNW4
PLC Naam Afstand AD/AP Get Ring Tijd Snelheid Punten
1 A.Timmerman 142,004 15/10 9 4-1503807V 15.43.50 1304,599 1000,0
2 H.v.Sluis 142,886 20/12 5 2-1123286V 15.44.59 1299,164 993,2
3 A.Timmerman 2 15 8 3-1699091V 15.46.04 1278,369 986,5
4 E.Jongman 141,505 4/4 1 3-1556587V 15.45.46 1277,492 979,7
5 F.Lugtmeyer 143,048 17/7 13 4-1504314V 15.46.58 1277,418 973,0
6 E.Jongman 2 4 2 3-1637195V 15.46.31 1268,900 966,2
7 A.Timmerman 3 15 4 4-1503828V 15.47.02 1267,341 959,5
8 F.Lugtmeyer 2 17 4 3-1699912V 15.48.05 1264,806 952,7
9 A.Timmerman 4 15 10 3-1699062V 15.47.40 1260,217 945,9
10 Gebr. Kruisweg 143,072 8/4 6 4-1503770V 15.49.25 1250,434 939,2
11 E.Jongman 3 4 4 3-1699758V 15.48.14 1249,663 932,4
12 H.v.Sluis 2 20 13 4-1504388V 15.49.55 1243,391 925,7
13 A.Timmerman 5 15 6 2-1124021V 15.49.16 1242,574 918,9
14 H.v.Sluis 3 20 9 4-1504392V 15.50.08 1241,050 912,2
15 H.v.Sluis 4 20 2 4-1504409V 15.50.10 1240,692 905,4
16 H.v.Sluis 5 20 4 4-1504395V 15.50.18 1239,257 898,6
17 H.v.Sluis 6 20 1 1-1230225V 15.51.16 1228,954 891,9
18 H.v.Sluis 7 20 10 2-1123332V 15.51.19 1228,425 885,1
19 F.Lugtmeyer 3 17 2 4-1504343V 15.52.41 1215,373 878,4
20 A.Timmerman 6 15 2 3-1699081V 15.52.17 1210,617 871,6
21 A.Timmerman 7 15 1 3-1699090V 15.52.18 1210,444 864,9
22 A.Timmerman 8 15 3 3-1699149V 15.52.18 1210,444 858,1
23 H.v.Sluis 8 20 12 4-1504410V 15.53.22 1207,150 851,4
24 A.Timmerman 9 15 5 5-1267344 15.52.45 1205,819 844,6
25 F.Lugtmeyer 4 17 11 4-1504315V 15.53.37 1205,811 837,8
26 P v. Looy 142,645 11/1 8 4-1918351V 15.53.17 1205,804 831,1
27 H.v.Sluis 9 20 20 5-4271940 15.54.10 1199,046 824,3
28 Gebr. Kruisweg 2 8 2 2-1123380V 15.54.33 1196,742 817,6
29 H.v.Sluis 10 20 8 4-1504405V 15.54.39 1194,203 810,8
30 F.Lugtmeyer 5 17 17 4-1504352V 15.54.56 1192,575 804,1
31 A.Timmerman 10 15 15 5-1267382 15.54.12 1191,154 797,3
32 F.Lugtmeyer 6 17 1 2-1123425V 15.55.05 1191,086 790,5
33 H.v.Sluis 11 20 7 2-1123327V 15.54.59 1190,885 783,8
34 F.Lugtmeyer 7 17 8 1-1230913V 15.55.09 1190,425 777,0
35 E.Jongman 4 4 3 3-1699781V 15.54.22 1185,454 770,3
36 H.v.Sluis 12 20 15 2-1123331V 15.55.45 1183,324 763,5
37 Gebr. Kruisweg 3 8 5 0-1157758V 15.55.58 1182,727 756,8
38 Gebr. Kruisweg 4 8 7 4-1503743 15.56.38 1176,244 750,0
2 H.v.Sluis 142,886 20/12 5 2-1123286V 15.44.59 1299,164 993,2
3 A.Timmerman 2 15 8 3-1699091V 15.46.04 1278,369 986,5
4 E.Jongman 141,505 4/4 1 3-1556587V 15.45.46 1277,492 979,7
5 F.Lugtmeyer 143,048 17/7 13 4-1504314V 15.46.58 1277,418 973,0
6 E.Jongman 2 4 2 3-1637195V 15.46.31 1268,900 966,2
7 A.Timmerman 3 15 4 4-1503828V 15.47.02 1267,341 959,5
8 F.Lugtmeyer 2 17 4 3-1699912V 15.48.05 1264,806 952,7
9 A.Timmerman 4 15 10 3-1699062V 15.47.40 1260,217 945,9
10 Gebr. Kruisweg 143,072 8/4 6 4-1503770V 15.49.25 1250,434 939,2
11 E.Jongman 3 4 4 3-1699758V 15.48.14 1249,663 932,4
12 H.v.Sluis 2 20 13 4-1504388V 15.49.55 1243,391 925,7
13 A.Timmerman 5 15 6 2-1124021V 15.49.16 1242,574 918,9
14 H.v.Sluis 3 20 9 4-1504392V 15.50.08 1241,050 912,2
15 H.v.Sluis 4 20 2 4-1504409V 15.50.10 1240,692 905,4
16 H.v.Sluis 5 20 4 4-1504395V 15.50.18 1239,257 898,6
17 H.v.Sluis 6 20 1 1-1230225V 15.51.16 1228,954 891,9
18 H.v.Sluis 7 20 10 2-1123332V 15.51.19 1228,425 885,1
19 F.Lugtmeyer 3 17 2 4-1504343V 15.52.41 1215,373 878,4
20 A.Timmerman 6 15 2 3-1699081V 15.52.17 1210,617 871,6
21 A.Timmerman 7 15 1 3-1699090V 15.52.18 1210,444 864,9
22 A.Timmerman 8 15 3 3-1699149V 15.52.18 1210,444 858,1
23 H.v.Sluis 8 20 12 4-1504410V 15.53.22 1207,150 851,4
24 A.Timmerman 9 15 5 5-1267344 15.52.45 1205,819 844,6
25 F.Lugtmeyer 4 17 11 4-1504315V 15.53.37 1205,811 837,8
26 P v. Looy 142,645 11/1 8 4-1918351V 15.53.17 1205,804 831,1
27 H.v.Sluis 9 20 20 5-4271940 15.54.10 1199,046 824,3
28 Gebr. Kruisweg 2 8 2 2-1123380V 15.54.33 1196,742 817,6
29 H.v.Sluis 10 20 8 4-1504405V 15.54.39 1194,203 810,8
30 F.Lugtmeyer 5 17 17 4-1504352V 15.54.56 1192,575 804,1
31 A.Timmerman 10 15 15 5-1267382 15.54.12 1191,154 797,3
32 F.Lugtmeyer 6 17 1 2-1123425V 15.55.05 1191,086 790,5
33 H.v.Sluis 11 20 7 2-1123327V 15.54.59 1190,885 783,8
34 F.Lugtmeyer 7 17 8 1-1230913V 15.55.09 1190,425 777,0
35 E.Jongman 4 4 3 3-1699781V 15.54.22 1185,454 770,3
36 H.v.Sluis 12 20 15 2-1123331V 15.55.45 1183,324 763,5
37 Gebr. Kruisweg 3 8 5 0-1157758V 15.55.58 1182,727 756,8
38 Gebr. Kruisweg 4 8 7 4-1503743 15.56.38 1176,244 750,0