De 5e navlucht was een mooie pittge afsluiter. De wind waaide uit noordelijke richting en het was half bewolkt. Nog 147 duiven werden er ingekorfd.
Meer dan de helft echter waren van overnacht spelers zodat het eigenlijk alleen nog een strijd tussen Freddy Lugtmeyer en Harm van Sluis was.
Vandaag wint Harm en wordt Freddy 2e. Een mooie vroege duif voor Harm.
2e in het concoursgebied en 24e in heel Friesland.
Toch was dit alles niet voldoende om Freddy in de stand natoer in te halen.
Zowel onaangewezen als aangewezen wordt Freddy 1e kampioen en Harm 2e kampioen.
Ook de beste 3 duiven op de navlucht waren van Freddy Lugtmeyer.

Mooie afsluiter van 2012 voor Harm van Sluis met de
1e prijs in ver. tegen 147 duiven,
2e prijs in ACG9 tegen 715 duiven
24e prijs in Friesland96 tegen 9083 duiven.

 Uitslag Wedvlucht 
 0419   DE KOERIER           STEENWIJK          

 N38 St. Truiden 22-09-2012   Los:10.00   Deelnemers:8   Duiven:147
 Weer: wind noord 

 PLC Naam                  Afstand  AD/AP  Get Ring      Tijd     Snelheid   Punten

   1 H.v.Sluis             230,949  19/12   11 1-1230264 13.07.32 1231,507   1000,0
   2 F.Lugtmeyer           231,121  10/7     3 1-1230902 13.16.44 1174,716    993,1
   3 H.v.Sluis                2     19      18 8-4206271 13.17.04 1171,931    986,1
   4 F.Lugtmeyer              2     10       7 0-4224218 13.18.53 1162,018    979,2
   5 H.v.Sluis                3     19      14 1-1230275 13.20.49 1150,047    972,2
   6 H.v.Sluis                4     19       1 9-5919709 13.20.58 1149,189    965,3
   7 F.Lugtmeyer              3     10       1 0-4224195 13.21.08 1149,019    958,3
   8 H.v.Sluis                5     19      12 8-4206258 13.23.42 1133,768    951,4
   9 F.Lugtmeyer              4     10       2 1-1230889 13.26.24 1119,701    944,4
  10 E.Jongman             229,423   7/3     1 0-1163100 13.25.22 1117,136    937,5
  11 A.Timmerman           229,858  19/7     7 2-1124063 13.25.56 1116,106    930,6
  12 D.v.d.Berg            231,232  39/7     3 2-1123606 13.27.48 1112,761    923,6
  13 D.v.d.Berg               2     39      18 2-1123582 13.28.15 1110,357    916,7
  14 A.Timmerman              2     19       9 2-1124064 13.29.37 1096,494    909,7
  15 E.Jongman                2      7       4 1-2010409 13.29.38 1094,400    902,8
  16 H.v.Sluis                6     19      15 1-1230233 13.31.07 1093,938    895,8
  17 H.v.Sluis                7     19      16 1-1230280 13.31.41 1091,010    888,9
  18 H.v.Sluis                8     19       9 1-1230236 13.31.53 1089,980    881,9
  19 F.Lugtmeyer              5     10       9 1-1230901 13.32.19 1088,500    875,0
  20 A.Timmerman              3     19      17 2-1124039 13.31.12 1088,275    868,1
  21 E.Jongman                3      7       2 2-1055499 13.31.45 1083,460    861,1
  22 H.v.Sluis                9     19       8 1-1230257 13.33.40 1080,883    854,2
  23 A.Timmerman              4     19      12 2-1124050 13.33.35 1076,132    847,2
  24 D.v.d.Berg               3     39      15 2-1123584 13.35.01 1075,414    840,3
  25 H.v.Sluis               10     19      17 1-1230242 13.35.19 1072,600    833,3
  26 A.Timmerman              5     19       4 2-1123846 13.34.56 1069,373    826,4
  27 D.v.d.Berg               4     39       9 2-1123625 13.36.37 1067,470    819,4
  28 F.Lugtmeyer              6     10       4 1-1230894 13.36.30 1067,468    812,5
  29 H.v.Sluis               11     19      10 0-4224251 13.37.19 1062,728    805,6
  30 D.v.d.Berg               5     39      32 2-1123604 13.37.36 1062,646    798,6
  31 W. Buwalda            230,455   7/1     7 2-1124288 13.37.18 1060,474    791,7
  32 H.v.Sluis               12     19       3 9-5919692 13.37.51 1060,127    784,7
  33 A.Timmerman              6     19      16 2-1124048 13.37.22 1057,402    777,8
  34 F.Lugtmeyer              7     10       8 1-1230895 13.39.49 1051,363    770,8
  35 A.Timmerman              7     19      15 2-1123840 13.38.44 1050,796    763,9
  36 D.v.d.Berg               6     39      10 2-1123583 13.40.31 1048,591    756,9
  37 D.v.d.Berg               7     39      39 2-1123601 13.40.41 1047,799    750,0
   
© ALLROUNDER